Start


Ska inte äta mer idag. De två grova mackorna med pålägg gav mig ca 300 kcal. Äcklande hur många kcal en ost skiva innehåller. Så inget mer idag. Brukade klara det här, utan svårigheter - nu känns allt så omöjligt. 
Men har köpt en coca cola light, 1 kcal per glas. Det får tillfredsställa mig när hungern kommer. 
Vid middag förklarar jag att jag äter hos T. och tar då en cykeltur.

Och så ska jag försöka fortsätta. Imorgon, söndag ska jag bara leva på vatten alt. cola light. Inget tuggande ska få komma i min mun. Vet bara inte hur jag ska fly från pojkvännen och mamma vid frukost imorgon bitti, dem har stenkoll. Men du kommer klara det yyy. Du måste. Tänk på alla kilon som lagt sig på din kropp: på dina armar, lår och mage. Snart sommar med bara armar och ben. Folk vet att du har anorexia, du måste leva upp till det. För just nu, syns det verkligen inte.

Så, hur svårt kan det vara egentligen? Du klarade det förut, varje dag. Visa vem du är, visa vem du vill vara. 
Det blir lättare när du väl börjar. Det vet du. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0