Misslyckad kväll


Jag verkligen hatar hatar hatar hatar mig själv just nu.
Känner hur sommaren kommer närmar och närmare. Sedan i vintras har jag kämpat för att kunna visa upp en kropp jag är stolt över. Och nu.. är jag tillbaka. ingen ser längre att jag är sjuk.

Ätit. Syster tvingade mig äta 2 mackor och fil. Sen tvingade pojkvännen mig att äta fet fil och onyttig musli. 
FUCK! Så + typ 800 kcal.

Idag in: 1500 kcal
Ut: 2 tim promenad + 1 spya. 

Imorgon är en ny dag. Tack och lov. 
imorgon blir jag ensam hemma, har bestämt att verkligen inte äta. Om det krävs att jag inte går till skolan och bara ligger i sängen, så GO ON!!!!! 

Plan:

Köp 1 stor cola light + 1 salladhuvud.
Drick bara. Och om du måste, ta sallad. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0