NY START, igen

Alla förtjänar en andra chans, det här ska bli min.. även om det känns som jag fått förmånga. Nu ser jag verkligen att jag har gått upp och begäret av mat ökar. Så nu är det verkligen dags, dags att återvända. Så, från och med skolavslutningen imorgon så ska jag börja. Säkert. Planen är att bara äta frukost imorgon och sedan bara dricka, för att sedan dagen efter också äta frukost och inget mer. Känns som frukost är det mål jag kommer behöva nu ibörjan för att sedan avstå från det med. Frukosten imorgon ska bara vara fil och kanel. kanske en knäcke. Och från och med nu: - INGEN OST - INGET SMÖR - INGEN START Börja räkna kalorier igen, det hjälper yyy! Nu Kör Jag, Igen. Men Nu är det på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0