COME TO MAMA

Fattar inte vem jag är längre.. 
Sitter och lyssnar på ett program på p1 om pro ana. Lockas och hatar mig själv.. 
Fattar inte hur jag kunde gå upp så mycket i vikt. Fattar inte vart min ångest har tagit vägen.. VART?!
Saknar min anorexia, jätte mycket.. Minns dagarna som jag inte åt någonting, idag äter jag. Hatar det.
Jag vill äta, men jag vill inte äta. vill kunna avstå, vill vill vill!!!!!!
Och jag ska, jag ska börja med att absoult inte äta när jag är ensam- utan endast äta då jag är med honom och med familjen.  Ska börja som jag gjorde förut - göra 100 upphopp var 20 minut då jag är ensam för att öka förbränningen..
Blir motiverad, men vet att den försvinner snabbt nu för tiden! Men ångesten ska tillbaka, gåshuden, revbenen och motivationen...

SÅ, COME ON ANA! COME TO MAMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0